Tingimused

 

*Ostu vormistamine.

*Ostu sooritamiseks tuleb lisada lemmik toode ostukorvi.

*Müügihinnale lisandub smartposti saatekulu : 2,99 € ( NB ! Võimalus ise ka tootele järgi tulla: Tasuta ).

*Pärast ostu kinnitamist saadetakse kliendi e-mailile tellimuse arve.

*Kaup postitatakse peale arve laekumist 1 tööpäeva jooksul. Nädalavahetusel tellimusi ei väljastata.

*Arve tasumiseks on aega 2 kalendripäeva.

*Kui 2 kalendripäeva jooksul pole arve tasutud siis tellimus tühistatakse automaadselt.

*Tellimust vormistades kinnitab klient,et on müügitingimused läbi lugenud ja nõustub nendega.

 

*Kauba eest tasumine.

*Kauba eest saab tasuda arve alusel, mis saadetakse kliendile e-posti, peale lemmiktoote väljavalimist ja ostukorvis kinnitatud tellimusele.

*Kohapeal saab maksta ainult sularahas.

 

*Kohaletoimetamise teenus. 

*Saadame kaupa kindla ja kvaliteetse pakiteenusega SMARTPOST. Teisi teenuseid me ei kasuta.

*Smartposti saatekulu nüüd ja alati : 2,99 €. Ei ole vahet kas tellid väikse või suure paki. Hind alati üks ja sama.

*Kaubale saab Valgas ise järgi tulla, selleks vajuta linnuke kasti : TULEN ISE KAUBALE JÄRGI.

*Kui tulete kaubale ise järgi kirjutage meile : info@naabsuriided.ee ja lepime kokku, kuna toimub kauba üleandmine.

*Saatmine toimub esmaspäevast-reedeni.

*Ülekanded mis laekuvad enne kella 11.00 pannakse samal päeval teele.

*Alates 49 € ostusummast on smartpostiga saatmine TASUTA

*Kui klient ei väljasta oma pakki 2 nädala jooksul, peale koodi saamist ja pakk toimetatakse Naabsu Riietesse tagasi, tuleb ostjal maksta uus smartposti saatekulu 2,99 €

 

*Tagastamine ja ümbervahetamine.

*Naabsuriided.ee e-poest ostetud kaubale kehtib 14  päevane tagastusõigus.

*Tagastusõigust ( 14 päeva ) loetakse sellest hetkest, kui klient on saanud kauba reaalselt kätte.

*Tagastusõigus ei kehti SOODUSTOODETELE, sealhulgas lao tühjendusmüügi kaubale.

*Tagastusoovist tuleb meile teada anda : info@naabsuriided.ee (Tellimuse number kindlasti ära märkida kirjas )

*Kui naabsuriiete. ee kaup on defektiga, mida toote infos kirjas ei olnud, kannab tagastuskulu naabsuriided.ee. Eelnevalt tuleb meid sellest teavitada. NB ! Ka defektiga kaup tagastamisel peab olema : Siltidega,originaalpakendis ja kandmata.

*Defektilisest tootest tuleb meid koheselt teavitada. ( Max 5 päeva) peale paki kättesaamist.

*Kui defektiga toode vajab ekspertiisi siis NaabsuRiided toimetab selle esialgu oma kuludega. Kui selgub,et toode ei ole praak vaid kliendi süü tõttu on juhtunud toote purunemine, määrdumine jne, kannab saatekulud klient, ning ei toimu toote tagastuskannet. Sammuti peab klient tasuma smartposti saatekulu, et me saaks toote talle tagastada. Kui ekspertiisi analüüs on, et toode on defektiga kannab saatekulud NaabsuRiided ja tagastab kliendile tellimuse raha. Ekspertiis võib võtta aega 20-60 päeva.

*Defektoote tagastusel peab olema etikett või tootekoodi riba küljes ja originaalpakendis.

*Tagastav kaup peab olema kasutamata,siltidega,rikkumata, originaalpakendis ja vastama seeria koodile.

*Rikutud või kasutatud kaup tagastamisele ei kuulu.

*Tagastada saab meile kaupa smartposti teenust kasutades,teisi teenuseid me ei kasuta. Tagastatud kauba saatekulu tasub klient.

*Tagastada saab meile kaupa : Valga Selveri smartposti. Tel : 58573006

*NB ! Tagastatud pakendil peab olema teie tellimuse number.

* Tagastuse avalduse saate täita siin

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf

*Kui klient saadab tagastuse valesse automaati, ei toimu pealekorjet ja see saadetakse  kliendile tagasi. Uus saatekulu jääb kliendi kanda.

*Kui tagastatud toode on kannatada saanud kliendi poolt, tuleb kliendil tasuda toote väärtuse kahanemise summa.

*Tagastatud kauba eest tagastatakse raha hiljemalt 14 päeva jooksul.

*Naabsuriided.ee tagastab kliendile lisaks toote summale ka tellimisel tasutud smartpostikulu, kui klient tagastab tellimuse täiest ulatuses.

*Ümbervahetamine mõne teise suuruse või toote osas kannab kulud klient.

*Kauba tagastamisega  seonduvad kulud tasub klient.

*Toodetele kehtib 2 aastane pretensiooni esitamise aeg alates toote kättesaamisest arve alusel.

 

*Naabsuriided.ee ei vastuta :

*Kliendi süül toote kahjustamise eest.

*Defekti eest, mis on tekkinud mittesihipärase kasutamise tagajärel.

*Toote loomuliku kulumise eest.

*Värvierinevuste eest, mis võib tuleneda ekraanide erinevast seadistusest.

 

* Muud tingimused.

*Kui olete esitanud vähemalt kolm tasumata tellimust meile, piiratakse teie tellimused  1 aastaks. See tähendab seda, et enam ei saa te meile esitada uusi tellimusi.

*Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.

*Sinu isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses.

*Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

*Sinu ja Naabsuriided.ee vahel seoses toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.